16 september 2018

Kunst in het Kriekenbos

De Kunstroute:
Op 16 September van 14u tot 17u zullen de bezoekers in verschillende huizen in de kriekenboswijk kunst kunnen komen bewonderen: reeds afgewerkte kunstwerken, maar ook kunstwerken in wording. Ook kunnen er werken gekocht worden waarvan de opbrengst naar het fonds gaat. Maar er zal niet enkel kunst in de vorm van schilderijen, tekeningen, foto’s, aangeboden worden, ook zijn er tal van muzikale kunsten in de vorm van een huiskamerconcertje: zo kan je de mooie klanken horen van de piano, je kan langsgaan bij een accordeonorkestje, of wat dacht je van een rockbandje. Ook zal de schrijverskunst en de toneelkunst niet ontbreken. Kortom een potpourri van kunsten, of zoals wij het zeggen: “Kunst met de K van Kriekenbos”

Afsluiten doen we met een slotceremonie met enkele speeches en getuigenissen, muzikaal begeleid door Het Harmonieorkest Willen Is Kunnen uit Pellenberg (waar ikzelf en mijn vader ook deel van uitmaken).
Het was een prachtige kunstzinnige dag en bracht zomaar eventjes 3812€ in het laatje. Dank u Bert Gooris en familie. Jullie zijn geweldig.

Kunst in het Kriekenbos
keyboard_arrow_up