19 februari 2019

Kiwanis Kookt

Juliette Teuwen schonk een deel van haar geboortelijst aan ons fonds

De kleine Juliette Teuwen werd geboren op 10 juli als liefdesbaby van 2 kotstudenten ten huize RONDOU. Dat is toch wel heel speciaal. En speciaal voor ons fonds schonken de ouders van Juliette 10% van haar geboortelijst aan ons fonds. Geweldig toch, nog maar enkele dagen op deze gekke wereld en je hebt al een goede daad verricht. Net zoals de kleine Georges Meus, die schonk ook 10% aan het fonds. Dank u lieve kids.

10 juli 2019

Schenkingen en giften van sympathisanten van het fonds

Schenkingen en giften van sympathisanten van het fonds voor een totale opbrengst van meer dan 30000€! Ongelooflijke dank u voor jullie inzet.

Sander's Ontbijt

Ontbijt in Geel famile Sander Stappaerts

23 juni 2019

Dinner, Fashion en Art 2019

Op zaterdag 28 september 2019 vond in de Leuvense Universiteitshal de 5e editie plaats van de Benefiet-avond “Dinner, Fashion & Art” ten voordele van goede doelen.

28 september 2019

Beaujolais Louveau 2019: prachtige opbrengst van 2500€. Dikke merci aan CSP.

CSP, comité sans prétention, een wijnclub van vrienden uit het Leuvense, steekt de handen uit de mouwen voor het goede doel en dit brengt zomaar eventjes 2500€ op.

21 november 2019

Meusiculair

Meusiculair 2019 een unieke samenwerking tussen presentator van dienst Jeroen Meus en de prachtige muziek van het UHO, het Universitair Harmonisch Orkest van de Leuvense studenten. De ziekte van Duchenne heeft bekendheid nodig dus komen er enkele vrienden van de familie Rondou spreken maar ook 2 artsen die nauw betrokken zijn bij deze spierziekte.

28 november 2019