20 november 2021

Beaujolais Louveau 2021

Op zaterdag 20 november vanaf 16u is het weer zover. Dan worden er niet 1 maar 3 vaten Beaujolais Louveau afgetapt t.v.v. ons fonds. Een heerlijke natuurwijn die je kan komen proeven en ook kan kopen per dozen van 6 flessen. Een echte aanrader voor de komende feesten. Kom zeker langs en steun ons fonds.

Of bestel alvast een doos van 6 flessen en stuur een mailtje naar csp.beaujolaislouveau@gmail.com.

De bestelling kan betaald worden door € 100 per doos van 6 flessen, te betalen op het rekeningnummer

BE49 7330 6214 2371 van BojoLouveauCSP en zeker je bestelbonnummer te willen vermelden voor een vlotte afhandeling.

Beaujolais Louveau 2021

De Kunst van de hoop

De kunst van de hoop / L’arte della speranza creëert een spanningsveld tussen kwetsbaarheid en hoop. Het doel heeft alles te maken met de ondersteuning van de onderzoeken naar de ziekte van Duchenne. Dat gebeurt via sprekers en muzikanten die zeggingskracht combineren met verbeelding. Deze avond vertaalt die ene uitspraak van Oriana Fallaci in de praktijk: De hoop is dakloos maar niet klein te krijgen.

30 oktober 2021

Kersen voor RONDOU

Alweer een mooie actie voor het Rondoufonds tijdens DE topweek van de kersen. Karel en Veerle Vaes uit Borgloon selecteren voor jullie de mooiste en lekkerste kersen van hun hoeve en schenken de helft van de verkoop aan ons fonds.

10 juli 2021

Quiz op zaterdag 24 april 2021

Dit jaar organiseren wij een heel leuke toffe quiz via zoom. Je kan een lekkere aperitief box bestellen met heerlijke VMDM bieren of een lekker wijntje van Vinikus en Lazarus of een bubbeltje. Natuurlijk is er ook een lekkere snack bij met droge worst van RONDOU, kaasjes van Fort Felice of een chipske.

24 april 2021

Bierpakket VMDM - Vossen met de Meynen

4 Nieuwe bieren in strijd tegen de ziekte van Duchenne: Schouderklop om al diegenen die te maken hebben met Duchenne een warm hart toe te dragen. Een DIKKE DUIM voor diegenen die zich blijvend inzetten voor Duchenne. Een OPKIKKER als we straks met u allen een dikke vette cheque kunnen aanbieden met de verkoop van deze bieren. En Tot slot een geweldige M omdat deze bieren ook MMM erg lekker zijn.

1 maart 2021

keyboard_arrow_up